Ben jij de spin in het web die wij zoeken?
Locatie
Uren per week
Functie
Als servicecoördinator ben jij de spil in het team. Je plant de monteurs in en zorgt ervoor dat onderhouds- en kluswerkzaamheden soepel worden aangemeld bij klanten. Daarnaast controleer je onderhoudsrapporten en deel je deze met de klant, zodat zij altijd op de hoogte zijn. Omdat veel werkzaamheden samen met leveranciers en onderaannemers worden uitgevoerd, ben jij ook verantwoordelijk voor de jaarlijkse inkoop en monitoring van onderhoudsafspraken. Bovendien werk je nauw samen met de servicedesk, aangezien daar veel storingsmeldingen binnenkomen die betrekking hebben op contracten. Jij bent de verbindende schakel tussen monteurs, klanten en de servicedesk, waardoor alles efficiënt en klantgericht verloopt.
Organisatie
De opdrachtgever is een landelijke technische dienstverlener met 1.500 collega's. Het bedrijf begon ooit met een klein team en is inmiddels uitgegroeid tot een organisatie met een groot aantal medewerkers door heel Nederland. Heb jij je weleens afgevraagd wie de leidingen ondergronds heeft geïnstalleerd? De kans is groot dat ze zijn gelegd door deze opdrachtgever. Deze opdrachtgever levert verschillende diensten: van beveiliging en energie tot elektra en het bouwen van zwembaden en liften. Het is een familiebedrijf dat veel waarde hecht aan duurzaam ondernemen. Binnen dit bedrijf heerst er een cultuur van hard werken, vrijheid en vertrouwen. Ze staan tevens bekend om hun klantgerichtheid, vakmanschap en betrouwbaarheid. Er zijn voldoende kansen om je verder te ontwikkelen.
Wat we vragen
Wat vragen we van jou?
- Minimaal HBO werk- en denkniveau;
- Je kunt goed communiceren met alle niveaus binnen en buiten de organisatie;
- Ervaring in de technische sector is een pré;
- Je krijgt energie van organiseren en hebt je prioriteiten op orde;
- Beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.