Servicecoördinator – Delft

Ben jij een slimme starter met affiniteit met techniek en een klantgerichte instelling?

Locatie

Delft
}

Uren per week

32

Functie

Als servicecoördinator krijg je de kans om je te ontwikkelen tot een onmisbare schakel in een dynamisch team. Jij bent degene die ervoor zorgt dat onderhouds- en kluswerkzaamheden soepel verlopen, door het plannen van monteurs en het afstemmen van afspraken met onze klanten. Je werkt niet alleen samen met ons eigen team, maar ook met verschillende leveranciers en onderaannemers, waarbij jij de regie hebt over de inkoop en het inplannen van hun werkzaamheden op locatie.

Je krijgt de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat alle onderhoudsrapporten kloppen en op tijd bij de klant terechtkomen. Dit betekent dat je nauw samenwerkt met technisch beheerders, werkvoorbereiders en contractmanagers, waardoor je betrokken bent bij alle contracten die ons team beheert.

Daarnaast speel je een sleutelrol bij de servicedesk. Hier word je vaak om hulp gevraagd om storingen op te lossen die te maken hebben met de contracten, wat je de kans geeft om je probleemoplossende vaardigheden verder te ontwikkelen. Kortom, als servicecoördinator ben jij de spil die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt. Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid, perfect voor iemand die zich verder wil ontwikkelen in een coördinerende rol!

Organisatie

Vanuit de vestiging in Delft werkt een klein hecht team van zo’n 30 enthousiaste collega’s met veel toewijding aan het technisch beheer en onderhoud van de werktuigbouwkundige, elektrotechnische en bouwkundige installaties van een groot aantal faculteiten van de Technische Universiteit Delft. Wie hier komt te werken, kan vertrouwen op uitdagend projectmatig werk, een nauwe samenwerking tussen diverse collega’s en veel vrijheid om het werk naar eigen inzicht uit te voeren. Om als hecht team te functioneren is er veel onderlinge afstemming en wordt de week op vrijdag afgesloten met een gezellige borrel.

Wat we vragen

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en bent goed in het doorgronden van processen;
  • Je hebt affiniteit met techniek en hebt een service- en klantgerichte instelling;
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit;
  • Je bent communicatief sterk, zowel in woord als geschrift;
  • Je kunt goed luisteren en doorvragen om het probleem van de klant goed te doorgronden;
  • Je werkt secuur en nauwkeurig.

Meer weten?

Kim Willemse +31 10 820 92 16

[all_fields]

Introductie

Ben jij een slimme starter met affiniteit met techniek en een klantgerichte instelling?

Organisatie

Vanuit de vestiging in Delft werkt een klein hecht team van zo’n 30 enthousiaste collega’s met veel toewijding aan het technisch beheer en onderhoud van de werktuigbouwkundige, elektrotechnische en bouwkundige installaties van een groot aantal faculteiten van de Technische Universiteit Delft. Wie hier komt te werken, kan vertrouwen op uitdagend projectmatig werk, een nauwe samenwerking tussen diverse collega’s en veel vrijheid om het werk naar eigen inzicht uit te voeren. Om als hecht team te functioneren is er veel onderlinge afstemming en wordt de week op vrijdag afgesloten met een gezellige borrel.

Functie

Als servicecoördinator krijg je de kans om je te ontwikkelen tot een onmisbare schakel in een dynamisch team. Jij bent degene die ervoor zorgt dat onderhouds- en kluswerkzaamheden soepel verlopen, door het plannen van monteurs en het afstemmen van afspraken met onze klanten. Je werkt niet alleen samen met ons eigen team, maar ook met verschillende leveranciers en onderaannemers, waarbij jij de regie hebt over de inkoop en het inplannen van hun werkzaamheden op locatie.

Je krijgt de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat alle onderhoudsrapporten kloppen en op tijd bij de klant terechtkomen. Dit betekent dat je nauw samenwerkt met technisch beheerders, werkvoorbereiders en contractmanagers, waardoor je betrokken bent bij alle contracten die ons team beheert.

Daarnaast speel je een sleutelrol bij de servicedesk. Hier word je vaak om hulp gevraagd om storingen op te lossen die te maken hebben met de contracten, wat je de kans geeft om je probleemoplossende vaardigheden verder te ontwikkelen. Kortom, als servicecoördinator ben jij de spil die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt. Een uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid, perfect voor iemand die zich verder wil ontwikkelen in een coördinerende rol!

Functie-eisen

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en bent goed in het doorgronden van processen;
  • Je hebt affiniteit met techniek en hebt een service- en klantgerichte instelling;
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit;
  • Je bent communicatief sterk, zowel in woord als geschrift;
  • Je kunt goed luisteren en doorvragen om het probleem van de klant goed te doorgronden;
  • Je werkt secuur en nauwkeurig.

Inlichtingen

Kris van Harten +31 10 820 92 16

Sollicitatie

Kim Willemse +31 10 820 92 16