Backoffice medewerker – Rotterdam

Werk jij accuraat en zorgvuldig? Vervul jij graag een ondersteunende rol en ben jij graag onze rots in de branding? Lees dan verder!

Locatie

Rotterdam
}

Uren per week

32

Functie

Als Backoffice medewerker vorm je een cruciale schakel binnen FIT. Met jouw werkzaamheden zorg je ervoor dat alles is geregeld voor nieuwe werkstudenten en consultants, zodat zij goed voorbereid kunnen starten bij hun opdracht. Dit maakt jou onmisbaar voor zowel je collega's als het personeel van FIT. 

Een aantal van je werkzaamheden zijn:

  • Het opstellen en uitsturen van arbeidsovereenkomsten en verlengingen, waarbij je indien van toepassing, rekening houdt met de van toepassing zijnde CAO's;
  • Het beheren van het urenregistratiesysteem;
  • Vacatureteksten schrijven en plaatsen;
  • Het beoordelen en omzetten van CV's;
  • Beheren van de support-mail, waarbij je alle vragen van medewerkers beantwoordt;
  • Diverse overige voorkomende administratieve werkzaamheden.

Organisatie

FIT richt zich op de bemiddeling van talentvolle werkstudenten en (young) professionals. Onze organisatie bestaat uit een hecht team met een groot netwerk en heeft jarenlange ervaring op het gebied van arbeidsbemiddeling. Wij zijn enthousiast, flexibel en daadkrachtig en verwachten dezelfde eigenschappen van jou. Binnen FIT gaan hard werken en plezier hand in hand. Als de werkdag ten einde loopt, verzamelen we ons regelmatig in onze eigen bar voor een drankje. Vanuit onze vestigingen in Rotterdam en Breda onderhouden wij ons netwerk van waardevolle relaties en consultants. 

Wat we vragen

Wat verwachten we van jou?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent leergierig, enthousiast en proactief;
  • Een beschikbaarheid van minimaal 32 uur per week;
  • Je werkt nauwkeurig en bent communicatief sterk;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.

Meer weten?

Kim Willemse +31 10 820 92 16

[all_fields]

Introductie

Werk jij accuraat en zorgvuldig? Vervul jij graag een ondersteunende rol en ben jij graag onze rots in de branding? Lees dan verder!

Organisatie

FIT richt zich op de bemiddeling van talentvolle werkstudenten en (young) professionals. Onze organisatie bestaat uit een hecht team met een groot netwerk en heeft jarenlange ervaring op het gebied van arbeidsbemiddeling. Wij zijn enthousiast, flexibel en daadkrachtig en verwachten dezelfde eigenschappen van jou. Binnen FIT gaan hard werken en plezier hand in hand. Als de werkdag ten einde loopt, verzamelen we ons regelmatig in onze eigen bar voor een drankje. Vanuit onze vestigingen in Rotterdam en Breda onderhouden wij ons netwerk van waardevolle relaties en consultants. 

Functie

Als Backoffice medewerker vorm je een cruciale schakel binnen FIT. Met jouw werkzaamheden zorg je ervoor dat alles is geregeld voor nieuwe werkstudenten en consultants, zodat zij goed voorbereid kunnen starten bij hun opdracht. Dit maakt jou onmisbaar voor zowel je collega’s als het personeel van FIT. 

Een aantal van je werkzaamheden zijn:

  • Het opstellen en uitsturen van arbeidsovereenkomsten en verlengingen, waarbij je indien van toepassing, rekening houdt met de van toepassing zijnde CAO’s;
  • Het beheren van het urenregistratiesysteem;
  • Vacatureteksten schrijven en plaatsen;
  • Het beoordelen en omzetten van CV’s;
  • Beheren van de support-mail, waarbij je alle vragen van medewerkers beantwoordt;
  • Diverse overige voorkomende administratieve werkzaamheden.

Functie-eisen

Wat verwachten we van jou?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent leergierig, enthousiast en proactief;
  • Een beschikbaarheid van minimaal 32 uur per week;
  • Je werkt nauwkeurig en bent communicatief sterk;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.

Inlichtingen

Kim Willemse +31 10 820 92 16

Sollicitatie

Kim Willemse +31 10 820 92 16