Administratief Medewerker – Zoetermeer

Ben jij de administratieve topper die alles in goede banen leidt?

Locatie

Zoetermeer
}

Uren per week

32

Functie

Onze opdrachtgever zoekt een Administratief Medewerker die de organisatie ondersteunt bij verschillende administratieve taken. In deze rol controleer je brieven voor offertes en zorg je ervoor dat alle informatie juist en compleet is. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het notuleren van vergaderingen en het uitwerken van de notulen, zodat belangrijke acties goed worden vastgelegd. Je biedt ook ondersteuning bij het onderhouden van planningen, zodat afspraken efficiënt en op tijd worden uitgevoerd.

Met jouw organisatorische skills en oog voor detail zorg je ervoor dat alles soepel verloopt en de administratieve processen op orde blijven.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een landelijke technische dienstverlener met 1.500 collega's. Het bedrijf begon ooit met een klein team en is inmiddels uitgegroeid tot een organisatie met een groot aantal medewerkers door heel Nederland. Heb jij je wel eens afgevraagd wie de leidingen ondergronds heeft geïnstalleerd? De kans is groot dat ze zijn gelegd door deze opdrachtgever. Deze opdrachtgever levert verschillende diensten: van beveiliging en energie tot elektra en het bouwen van zwembaden en liften. Het is een familiebedrijf, dat veel waarde hecht aan duurzaam ondernemen. Binnen dit bedrijf heerst er een cultuur van hard werken, vrijheid en vertrouwen. Ze staan tevens bekend om hun klantgerichtheid, vakmanschap en betrouwbaarheid. Er zijn voldoende kansen om je verder te ontwikkelen.

Wat we vragen

Wat verwachten we van jou?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Beschikbaarheid vanaf begin januari;
  • Je bent een planner en communicatief vaardig;
  • Ervaring met administratieve taken is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Meer weten?

Kim Willemse +31 10 820 92 16

[all_fields]

Introductie

Ben jij de administratieve topper die alles in goede banen leidt?

Organisatie

Onze opdrachtgever is een landelijke technische dienstverlener met 1.500 collega’s. Het bedrijf begon ooit met een klein team en is inmiddels uitgegroeid tot een organisatie met een groot aantal medewerkers door heel Nederland. Heb jij je wel eens afgevraagd wie de leidingen ondergronds heeft geïnstalleerd? De kans is groot dat ze zijn gelegd door deze opdrachtgever. Deze opdrachtgever levert verschillende diensten: van beveiliging en energie tot elektra en het bouwen van zwembaden en liften. Het is een familiebedrijf, dat veel waarde hecht aan duurzaam ondernemen. Binnen dit bedrijf heerst er een cultuur van hard werken, vrijheid en vertrouwen. Ze staan tevens bekend om hun klantgerichtheid, vakmanschap en betrouwbaarheid. Er zijn voldoende kansen om je verder te ontwikkelen.

Functie

Onze opdrachtgever zoekt een Administratief Medewerker die de organisatie ondersteunt bij verschillende administratieve taken. In deze rol controleer je brieven voor offertes en zorg je ervoor dat alle informatie juist en compleet is. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het notuleren van vergaderingen en het uitwerken van de notulen, zodat belangrijke acties goed worden vastgelegd. Je biedt ook ondersteuning bij het onderhouden van planningen, zodat afspraken efficiënt en op tijd worden uitgevoerd.

Met jouw organisatorische skills en oog voor detail zorg je ervoor dat alles soepel verloopt en de administratieve processen op orde blijven.

Functie-eisen

Wat verwachten we van jou?

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Beschikbaarheid vanaf begin januari;
  • Je bent een planner en communicatief vaardig;
  • Ervaring met administratieve taken is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Inlichtingen

Kim Willemse +31 10 820 92 16

Sollicitatie

Kim Willemse +31 10 820 92 16